احتمال حذف 5 فیلم شاخص از جشنواره
کات
سینمایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

محمد خزاعی دبیر جشنواره سی‌ام فیلم فجر، احتمال نرسیدن 5 فیلم شاخص و حذف آن‌ها از جدول جشنواره را بالا دانست و در عین حال حضور فیلم‌های "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" و "پریناز" را مشروط به حذف یکی از فیلم‌های بخش "آینه سینمای ایران" دانست.

به گزارش مهر، محمد خزاعی که در ارتباط تلفنی با برنامه "هفت" حضور پیدا کرده بود ضمن تشریح جزئیات آیین افتتاحیه جشنواره سی‌ام آخرین آمار فیلم‌های رسیده به جشنواره را اعلام کرد.

به گفته دبیر جشنواره مطابق با اعلام قبلی، شب گذشته (7 بهمن‌ماه) آخرین مهلت ارسال کپی نهایی آثار به دبیرخانه بوده‌است که از میان 64 فیلم راه‌یافته به بخش‌های مختلف، تنها 40 فیلم کپی نهایی ارائه کرده‌، 12 فیلم نسخه دیجیتال به جشنواره رسانده‌ و 10 فیلم هنوز تحویل جشنواره نشده‌اند.

خزاعی در ارتباط با سرانجام این آثار گفت: برای این 10 فیلم طبق جلسه‌ای که داشتیم و به‌دلیل اصرار برخی فیلمسازان تصمیم بر آن شد که تا روز یکشنبه هم به عوامل این آثار مهلت دهیم. اما اگر تا آن تاریخ هم نسخه این آثار به جشنواره نرسد از جدول نمایش حذف خواهند شد.

دبیر جشنواره سی‌ام تأکید کرد: از میان 10 فیلم نرسیده، طبق پیگیری‌ها پیش‌بینی می‌کنم 5 فیلم که اتفاقاً از فیلم‌های شاخص جشنواره هم در میانشان هست تا روز یکشنبه هم آماده نشوند و همین‌جا اعلام می‌کنم که در این صورت این آثار هم حذف خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 12:32 :: نويسنده : عباس کمالخانی
موضوعات
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 19273
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين



قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

log - cinema

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین